tiistai 7. elokuuta 2012

Korvat soi

... ei siis Troiluksella, vaan minulla ja kaikilla tallilla olleilla reenaajilla! Siis voi hyvä helv****. Troilus pisti kaikkien aikojen pohjat huutamiselle. Ensin alkuun meni hyvin ja saatiin vähän tehtyä. Sitten toisella puolella kenttää (on jaettu aidalla kahdeksi) alkoi taas aksareenit ja siitä alkoi Troin huuto. Tuntuu, että ääni vaan kovenee reeni reeniltä. Ensimmäistä kertaa poitsu huusi niin, että väsyi ihan totaalisesti. Ei edes leluun jaksanut koskea. :O Me saatiin ohjeeksi yrittää kokoajan tehdä jotain pientä. Joo, kyllä Troilus huudonkin aikana totteli ja teki. Ei vaan sitten jaksanut palkkaansa ottaa vastaan. Paras oli, kun yritettiin vähän pieniä temppuja (tassu, high five.. you know.) niin Troilus makasi maassa ja huusi nakin pala nenänpäällä. On se niin mahtavaa. Pitäisikö muuten tokoreeneissä hiki valua? Mä oon nyt ollut kuin olisin vetänyt kunnon juoksulenkin. :D

Nyt oli ensimmäiset reenit, kun minä olin ihan oikeasti romahtaa ja heittäytyä kanssa vaan maahan huutamaan. Siis mä en ihan oikeasti enää vaan jaksa. Mua niin vit**** muidenkin puolesta, kun ne tulee reenaamaan niin yksi sitten antaa ihan pikkuisen liikaa häiriötä. Onneksi muut ei välitä ollenkaan. Ulkona reenit menee (tai on mennyt) paremmin. Toi talli on vaan vielä ainakin liian kova paikka.

Lähdettiin puolessa välissä reenejä sitten ulos joksikin aikaa. Sitten kun tultiin takaisin niin aksaajat oli lähteneet ja sen jälkeen Troilus oli kuin eri koira! :O Paikkamakuu meni perseelleen kuten aina, mutta tekemisen meininkiä oli taas. Saatiin liikkeestä maahanmenoa tehtyä ja hyppykin ehdittiin lopussa ottaa.

Voi kun päästäisiin jo Eteläpuistoon reenailemaan. Ei tuota tallin menoa kestä kukaan. Ette usko kuinka onnellinen olen, kun lähden ensi viikolla ulkomaille joten saan hieman taukoa reenailusta. Joonakselle ja Troille olen kuitenkin jo reeniohjelmaa miettinyt mun lomaviikkoni ajaksi. :D

1 kommentti:

  1. No hyvä jos just ja just kuuli Troiluksen vaimean piipityksen ;D Mitä nyt Pörrö yhdessä vaiheessa oli sitä mieltä, että nyt toi hiljennetään - luuli ilmeisesti, että Troilus ilkku sitä.

    Ja mä oon kyllä ihan varma, että sunnuntain kisoissa on vielä pahempi häiriö. Jos ei muuta, niin ohjaaja on kiree kun viulunkieli ;)

    VastaaPoista