maanantai 10. syyskuuta 2012

Stressivapaampaa tokoa!

Tänään oltiin pitkästä aikaa tokoilemassa meidän maanantairyhmässä. Viime maanantai meni mun korvatulehdusta parannellessa ohi. :)

Tänään oltiin taas tallilla ja minun riemukseni ei tällä kertaa toisella puolella kenttää ollutkaan aksaajia. Ja ihme kyllä, se näkyi Troiluksessa. Meidän kuumakalle oli paljon rauhallisempi ja saatiin jopa reenattua aika täyspainoisesti. Toki omat ryhmäläiset sai nostatettua Troin kierroksia aina välillä, mutta ne oli kohtuullisen lyhyitä hetkiä.

Ensimmäisenä otettiin hyppy. Tällä kertaa ei ollut tietoakaan mistään riehumisesta vaan rauhallisesti tehtiin. Minäkin muistin jättää käsiohjauksen pois. :) Troilus siis joka kerta meni ja hyppäsi eikä jäänyt katsomaan joko pallo lentää. Nyt vain mun täytyy muistaa aina antaa se "seis" -komento eikä palkata heti. Jotenkin mun tajuntaani ei vain näytä mahtuvan, että pitää antaa toinenkin komento samassa liikkeessä. :D No, eiköhän ensi reeneissä jo muistu tämäkin mieleen. Pitää myös alkaa kunnolla heittää se pallo Troiluksen taakse, kun nyt poitsu alkaa tulla hieman palloa vastaan, kun olen heittänyt sen suoraan Troin kitaan. Niin huomaa, että lähes kaikki virheet johtuu vain ohjaajasta, ei koirasta. Toisaalta se on tosi huojentavaa myös. :)

Liikeestä maahanmeno jatkuu edelleen ongelmallisena. Aina pitää antaa kaksoiskäsky ennen kuin Troilus menee maahan. Siihenkin sain uusia ohjeita ja nyt aion joka päivä yrittää vahvistaa maahanmenoa niiden ohjeiden mukaan. Kyllä sekin vielä kuosiin saadaan.

Luoksetuloa otettiin ja tällä kertaa meni ihan kivasti. Troilus ei lähtenyt mun perääni hiihtelemään ja mun oman mokani vuoksi vain kerran ennakoi käskyn. Seuraavalla kerralla menikin jo nappiin meillä kummallakin. :)

Paikkamakuu... voi mikä haaste! Troilus on vieteripupu. :( Sain pari kertaa ennakoitua ylös pomppaamisen ja kiellettyä, mutta muutaman kerran sitten ehti nousta. Mähän olen pakittanut paljon ja nykyään olen ihan Troin edessä ja palkkaan tiuhaan tahtiin. Nyt epävirallisissa reeneissä huomenna ajattelin koittaa sitä, että menen ihan oikeasti kauemmas Troiluksesta ja katson auttaako se yhtään. En ole tätä tehnyt maanantaireeneissä, kun en halua pilata muiden paikkista. Ollaan kauempana aina Troin kanssa.

Kaiken kaikkiaan eiliset reenit oli tosi onnistuneet ja jäi hyvä fiilis. Sunnuntaina mennään sitten häiriökurssille ja siellä Krista Karhu tsekkaa paljonko Troilus oikeasti sietää ja miten lähdetään työstämään tätä ongelmaa. :) Kyllä me vielä se alo korkataan ennen ensi kesää. Siihen on pakko luottaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti